tisdag 30 augusti 2011

Folkskygga katter :o)))

När jag röjde så hittade jag två katter som gömt sig o hade bara lite handsömnad o innepåsen kvar, det var mitt i julstöket de syddes o sen föll de i glömska. Så nu sydde jag ihop o fixade vetepåsen. Så nu har vi två nya vetevärmare lagomt till de kalla kvällarna o nätterna kommer. Dottern har lyft ögonen från böckernas värld och sytt dessa två underbara katter :)))) men jag har fått sy alla mönstersömmar på den blå-röd-svarta. Den rosa-grön-svarta är förminskad mot mönstret......
Den röd-blå-svarta har jag fått då jag gillar färgerna :o))))
Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga husdjur ni har hemma hos er. Hälsa Amanda att hon både syr och bloggar mycket bra. hennes blogg var trevlig och ger många goda läsideer till tonåringar! Toppen

    SvaraRadera
  2. Härligt med sånna här husdjur, som klarar sig så pass bra på egen hand också!:-)) Förstår att Amanda kan behöva pocketfodral:-)) Kul att hon läser så mycket, och bloggar om det. Säger som Annicka: hon både syr och skriver trevligt, hälsa henne det! Kram Katarina

    SvaraRadera