söndag 6 mars 2011

Synesse

Idag höll jag på och letade tyg och då hittade jag en bit tyg som jag tänkte att den kunde passa bra som en synesse med tanke på motivet på tyget. Jag fick nog lite extra inspiration då jag var på fårfest i fredags och såg en massa inspirerande saker även om det inte var så mycket lappteknik. Så jag fick fart och sydde ihop nessen för jag var ju bara tvungen att testa en ny vadd Soft and stable från SquareLiz och se hur den funka. Det var en mysig vadd och använda, den var mjuk men ändå stabil så den blev gosig ;o)  .
 Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Synesse - det låter som något slags sjöodjur fniss
    ivarjefall ser den väldigt trevlig ut och är nog toppenbra till sysakerna

    SvaraRadera
  2. Så fin, och bra att redan utvändigt veta innehållet.:-)) Hoppas få tillfälle att "klämma lite" snart, alltid spännande med vaddnyheter. Kram Katarina

    SvaraRadera