tisdag 25 november 2014

CAT

Jag var och fann en panel som låg bland kvilttygs stuvarna i vår tygaffär här i stan och jag visste en som gillar maskiner och som den skulle passa perfekt till :-) Så det blev att fundera på hur jag skulle gå till väga och få till den så jag fick hjälp att tänka till när vi var på en syträff :-) Tack ni som kom med åsikter!!
Mottagaren blev glad o lycklig när han fick den.
Den är enkelt kviltad med raksöm då jag vet att han som fick den gillar enkelhet och maskiner :-)
Den fick vara ostruken under fotosessionen :-(
Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. Den här hade mitt barnbarn älskat när han var i rätt ålder. Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Din quilt tycker jag blev jättefin och du tog tillvara din stuvbit väl/Kram från Bambi

    SvaraRadera
  3. Kul att se den klar nu! Blev ju riktigt bra, och jag förstår att den "gick hem"! kram Katarina

    SvaraRadera