tisdag 2 oktober 2012

Muggväska

Jag fick för mig att sy mig en muggväska, efter tips om ett mönster på dem. Så jag funderade lite fram o tillbaka med vad jag skulle använda för tyg...... till slut föll valet på jeans, så fram med lådan o leta fram lite bitar o sen var det bara o sätta igång och sy. En lite "rustik" knapp ville jag ha till det så sonen täljde en till mig :o) o jag tycker den blev så bra till detta och jag fick det utseende jag ville ha på min muggväska. Så nu väntar jag på tillfälle o ta med den.......





Ha det gott!

11 kommentarer:

  1. Jag gillar återanvändning och jag gillar jeans, och här har Du båda delarna i Ditt arbete. Jag har sett ett par muggväskor tidigare på ett par andra bloggar, men detta är den första i jeanstyg. Det var en fin muggväska, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Tjusigt, hoppas nu att du har en mugg som passar at ha i den. Kram Gun

    SvaraRadera
  3. Kul med jeanstyg tycker Elisabet i Järfälla

    SvaraRadera
  4. Härlig muggväska,hoppas du får många härliga kaffestunder med den.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  5. Härligt med jeanstyg till den, tåligt och bra! Och så kul med den knappen till! kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Så snygg den blev med jeanstyg. Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Gôrsnygg jeansmuggväska!! Knappen blev pricken över iet!
    kram Gunilla

    SvaraRadera
  8. Nu visar du på ett jättebra samarbete inom familjen! Vilken kul ide att J kunde göra en knapp till dig som kom till användning så bra. Fiffigt!

    SvaraRadera