tisdag 12 april 2011

Award

Jag har fått en Award från Katarina som är en härlig o inspirerande kviltare som jag känt sedan den första listträffen jag var på. Tack!

Awarden skall ges vidare till 5 bloggare som har mindre än 100 följare, så att vi kan inspirera varandra.

I tillägg skall man göra följande:

1. Man skall länka till den man fått awarden från.
2. Man skall skicka awarden vidare till 5 andra bloggare.
3. Man skall svara på 5 frågor.

Varför började du att blogga?
För att ha lite koll på det som jag gör i mitt syrum men också för att inspirera eller kanske också avskräcka andra med misstag som jag gör :o))

Vilka bloggar följer du?
Olika kviltbloggar

Favoritfärg?
Det måste vara svart och rött :o)) men det finns många andra fina färger också!!


Favoritfilm?
Finns många bra så det är svårt att välja


Vilket land skulle du vilja besöka och varför?
Alaska är ju inte ett land men dit vill jag ändå och Australien. Å varför jag vill dit så är det naturen och vildmarken som lockar, fråga mig inte varför utan det är bara så.

Jag ger awarden vidare till:
Gunilla K
Christina
Veronica
Annika
Gun

Ha det gott!!

1 kommentar:

  1. Bara för att jag ska åka jorden runt när jag är rik och att du skulle få följa med mig.
    Det sa ju vi när jag var liten och glöm inte att köpa den lila pudeln jag skulle få :)

    Och grattis på födelsedagen.

    SvaraRadera